mandag den 27. januar 2014

Frokost UDEN mel!

Kyllinge gryde.


Du skal bruge:

1 pk serrano skinke ( eller en anden tørret skinke rest :-)
500 g kylling
1 glas rød pesto
1 dl fløde ( mere eller mindre efter smag :-) NB: RIGTIG FLØDE!
1 løg
1 rød peber
1/1 broccoli
1/4 blomkål

Jeg havde ikke andet i køleskabet, MEN havde jeg haft det så havde jeg også brugt:

1/4 spuash
1gulerod
1 håndfuld bønner
1 gul peber
1/2 porre

FANTASIEN bestemmer.

Steg Serrano, lige som bacon. Steg kylling og løg med når serrano er sprød. Bland pesto i, skru ned på 2 og læg låg på panden. Lad det simre 5-6 min. Bland fløden i og lad det koge igennem. Jeg puttede først grøntsagerne i til aller aller sidst, da jeg bedst kan lide dem med "bid" i. DE MÅ GERNE KNASE :-)

Jeg dryssede ristede græskar og pinjekerne over inde jeg spiste det.

ENJOY



Ingen kommentarer:

Send en kommentar